torsdag 21 maj 2009

Brev till bebis (22+4) [Mamma]

Hej lille vän!

Jag började skriva till dig , men mammas dator fungerar ju inte som den ska så vi får börja om. Vår dag idag har inte varit så jättebra , men jag har faktiskt idag försökt inse att vi inte kan ändra på något som redan skett , men däremot kan vi försöka göra morgondagen bättre . Jag antar att en del dagar är värre än andra helt enkelt. Pappa har försökt att muntra upp oss lite , han köpte choklad , som uppenbarligen gick ner ganska lätt .

Du har inte sparkat så mycket idag , det har varit en ganska lugn dag från både din och min del. Du gör mig lite orolig när inte sparkarna är så tydliga , jag antar att det inte är någon fara , men jag kan inte låta bli att nästan kräva en spark om dagen. Pappa kan inte känna dina sparkar utifrån än , men snart hoppas han nog också på att få känna dina kunskaper i kickboxning , eller vad du nu övar på där inne !

Maten har inte varit så tilltalande idag heller , och jag ber verkligen om ursäkt mitt hjärta men jag har faktiskt inte fått ner så mycket mer än nudlarna och smörgåsarna jag åt förut , men jag försöker få i mig all den här päronsaften jag faktiskt blandat till . De säger det är bra & dricka mycket , och jag antar att du vill ha lite päronsaft , det är gott . Och vi älskar päron både du & jag uppenbarligen . Kiwiksdrycken har vi tyvärr redan druckit upp , men pappa lovade att köpa ny imorgon.

imorgon kommer din moster till oss , och du får träffa henne & höra hennes röst för första gången sen du blev till. Det ska bli så mysigt & få träffa henne , det var så länge sen och mamma har saknat henne väldigt mycket. När du kommer ut så kommer du nog förstå varför jag saknar henne så mycket när vi inte träffats på länge . Pappa ska med Pettsson på folkrace imorgon , så han kommer nog inte förrän kvällen , men det är faktiskt första gången din moster Natalie träffar din pappa också så du är faktiskt inte ensam om det :) I morgon kommer nog bli en bra dag , vi får hoppas det.

Nu lyssnar vi lite på ulf lundell , mammas största favorit , sen ska vi väl försöka sova litegrann också , det är förmodligen då du kommer sätta igång med din kickboxningsövning :) Det brukar du göra ibland när mamma vill ha lugn och ro , men det gör ingenting ! Allt för dig mitt lilla kärleksgull.

Godnatt & sovgott . (väck mig inte för tidigt imorn ;) )
Mamma & Pappa älskar dej över allt annat på jorden. Vi längtar efter dig !

Inga kommentarer: