söndag 31 maj 2009

[mamma] (24+0)

Hej lille gullet!

Jag ville egentligen bara säga att jag längtar efter dej otroligt mycket , du blir allt vildare i magen och sparkar och härjar enormt mycket nu. Passa på när du väl hr plats , du börjar växa till dig , och det blir allt ondare om plats i mammas mage nu , :)

Du växer så mycket & så fort att kläderna passa inte alls längre , det är bara massa klänningar som gäller nu .

Igår var vi ute alla fyra , du, jag ,Gere & pappa , vi promenerade runt halva lindås ungefär , och hittade lite små skogsvägar , det var lite tungt och bära på dig så långt , men det var mysigt med den friska luften , som gjorde dig ganska mycket piggare dock , för igår sparkade du massvis ! :)
Idag ska vi upp till mormor och baka kanelbullar , :) det gillar vi minsann ! <3

Mamma och pappa älskar dig & längtar efter dig .
Vi syns snart gullet !

1 kommentar:

Emily sa...

Vilken bra idé med en sånhär blogg också. Jag önskar att jag hade skrivit mer under graviditeten, men jag skrev ändå mycket i min riktiga dagbo. Den får väl Nikki läsa när jag dör eller ngt :-)